رادمهر جانرادمهر جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

❤ رادمهر ، بهونه زندگی ❤

مرد کوچکم روزت مبارک

1392/3/3 11:02
نویسنده : مامان مهسا
927 بازدید
اشتراک گذاری

اولین روز مرد بر مرد کوچک خانه ما مبارک.

رادمهرکم ، عزیز دلم به مناسبت این روز خجسته من و بابایی رفتیم و لباسهای خوشگل تابستونی و یه روروئک ناز برات خریدیم تا خونه باباجون اینا راحت و آسوده بگردی واسه خودت و هر جا دوست داری سرک بکشی.ماچ

 

 

 

دعا میکنم رادمهر من همچون مولایش امیرالمومنین (ع) و همچون نامش رادمرد و استوار ، مهربان و دلسوز ، باتقوا و هوشیار و رهرو راهش باشد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

♥ نیم وجبی ♥
3 خرداد 92 12:26
مرد کوچولو روزت مبارک


مرسی خاله جون.بر شما هم مبارک
مامان ستیانفس
4 خرداد 92 0:50
عزززززززززیم
رادمهرجونم روزت مبارک


مرسی خاله جوووووون
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
4 خرداد 92 3:29
عزیز دلم ...
رادمهـــــــر جان ممنون که بهمون ســـرزدی ...
روزت مبارکـــــ ...
هم تو مردکوچک و هم بابایی مهربونتــــ
خوشحال میشم تبادل لینکـــ داشته باشیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم



خواهش میکنم.لطف داری گلم
خاله پریسا
4 خرداد 92 10:34
فندوقکم روزت مبارک جیگر طلا


مرسی عزیزم
خاله پریسا
4 خرداد 92 13:17
من فدای این مرد کشولو بشم هاااااا
خاله پریسا
4 خرداد 92 13:18
رادی جونم ماشین قشنگت مبارکت باشه گلکم


خاله جون بیا برسونمت
خاله پریسا
4 خرداد 92 13:18
سمیه
6 خرداد 92 14:42
الهی قربونش بشم با این دمر خوابیدنش ان شاء الله مولا علی نگهدارش باشه . می بوسمش


مرسی سمیه جون.ممنون از دعات عزیزم