رادمهر جانرادمهر جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

❤ رادمهر ، بهونه زندگی ❤

پدرم فرشته نگهبانم روزت مبارک

1392/3/3 23:43
نویسنده : مامان مهسا
298 بازدید
اشتراک گذاری

پدرم هر وقت میگفت "درست میشود"...

تمام نگرانی هایم به یک باره رنگ میباخت...!

 

 

دخـتــَــر کـه بــاشی
میـدونـی اَوّلــــیـن عِشــق زنـدگیـتــ پـــِدرتـه
دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مُحکــَم تــَریـن پَنــآهگــاه دنیــآ
آغــوش گــَرم پـــِدرتـه
دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مــَردانــه تـَریـن دستــی
کـه مـیتونی تو دستـِـت بگیـــری و
دیگـه اَز هـــیچی نَتــَرسی
دســــتای گَرم وَ مِهـــــرَبون پـــِدرتـه
هَر کـجای دنیـا هم بـــاشی
چه بـاشه چـه نبــاشه
قَویتــریـن فِرشتــه ی نِگهبـــان پـــِدرته

 

 

 

پدر! می‏خواستم درباره‏ ات بنویسم؛ گفتم: یداللّهی؛ دیدم، علی است. گفتم نان‏ آور شبانه کوچه‏ های دلم هستی؛ دیدم علی است. خلوص تو در عشق ورزیدن را نوشتم و روح تو را از هر طرف پیمودم، به علی رسیدم.
آن‏گاه، دریافتم که تو، نور جدا شده‏ ای از آفتاب علی هستی، تا از پنجره هر خانه‏ ای، هستی را گرما ببخشی ؛ و این‏گونه بود که علی علیه‏السلام ، نماینده خدا و نبی شد و پدر، نماینده علی علیه‏ السلام .

 مهربانترینم، استوارترینم، پدر عزیزم روزت مبارک



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیر مهدی (سوده)
3 خرداد 92 18:47
میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت، اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب،

مبارک باد . . .




ممنون عزیزم.بر شما هم مبارک
خاله پریسا
4 خرداد 92 13:14
ای جونم مهسا جونم خیلی خوشگل بود


خواهش میشه گلم.
خاله پریسا
4 خرداد 92 13:15
الهی من قربون بابای گلم برم که چقدر دوسش دارم


من بیشتر
خاله پریسا
4 خرداد 92 13:16
ایشالا خدا سایه شو از رو سر ما برنداره وتنش رو سالم نگه داره


انشالله به توان n
خاله پریسا
4 خرداد 92 13:22
پدرم, بزرگ مردم در طول سال هر روز جملاتی برای تیریک این روز در ذهنم آماده میکنم اما امروز زبانم تنها یاریم میکند که بگویم روزت مبارک پدر مهربانم دستانت را میبوسم دوستت دارم