رادمهر جانرادمهر جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

❤ رادمهر ، بهونه زندگی ❤

رادمهر و دندون جدید

1392/5/8 13:37
نویسنده : مامان مهسا
705 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهر قشنگم سلام.

مامانی ماشالله مرد شدی واسه خودت ، فدای صبوریت بشم.روز شنبه 5 مرداد 4 تا دندون بالاییت رو دیدم که با هم جوونه زده.مبارکت باشه عسلم .

ناگفته نماند که هفته پیش خیلی بیتابی میکردی و تب داشتی.یه دفعه میزدی زیر گریه و آروم نمیشدی.من و بابا تصمیم گرفتیم ببریمت دکتر.تو همینطور گریان و من هم دل تو دلم نبود.بابایی به خاطر آروم شدنت مجبور شد نشوندت پشت فرمون و تا من برم پایین چند دوری تو کوچه زدین.دکتر بعد از معاینه گفت داری دندون درمیاری و در صورت تب و بیقراری بهت استامینون بدم.فدات شم شیربچه مامان.

راستی از این به بعد یه کار مهم دیگه روی دوش من و بابایی هست اون هم مسواک زدن دندونای ناز گل پسریه تا وقتی که خودش یاد بگیره مسواک بزنه.

عزیز دلم درد هم جزیی از رشده و در ازای اون همه درد و بیتابی  4 تا دندون خوشگل و سالم داری.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

رادمهر جان تا این لحظه ، 10 ماه و 25 روز و 23 ساعت و 37 دقیقه و 28 ثانیه سن دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله پریسا
8 مرداد 92 13:57
سلام سلام صد تا سلام من اومدم با دندونام میخوام نشونتون بدم صاحب مروارید شدم یواش یواش و بیصدا شدم جز کباب خورا
خاله پریسا
8 مرداد 92 13:58
انار دونه دونه بچه ای دارم دردونه قشنگ و مهربونه انار دونه دونه سه چهار روه که بچم گرفتار دندونه انار دونه دونه توی دهان بچم یه گل زده جوونه گل نگو مرواریده مثه طلای سفیده
خاله پریسا
8 مرداد 92 14:07
آی دندونم!آی دندونم کمک!کمک!مامان جونم وای دارم از درد می میرم فوری می رم یه وقت دکتر می گیرم ولی دیگه خیلی دیر شده میکروبه مثل شیر شده وای این چه درد دندونه لعنت بر هر چی قندونه
خاله پریسا
8 مرداد 92 14:08
جان شیرینم مواظب مرواریدهای قشنگت باش


قربونت برم پریسا جون که مشتری دائمی وبلاگ پسملمونی
فائزه مامان مهدیار
9 مرداد 92 2:25
سلام رادمهر جونم مبارکت باشه گلم مهسا جون چشمت روشن بمیرم که اذیت میشن عوضش با دندون خوردنی تر میشن راستی مهدیار منم دندون دراورد و من حالا میتونم درکت کنم و خیلی خوشحالم ببوس پسری رو


فائزه جون فدات شم.لطف داری گلم.دندون مهدیارجونم مبارک باشه
مامان رادمهر
11 مرداد 92 13:32
مبارکه ...آآآآآآآآ...دست دست دست
مامان ستیانفس
13 مرداد 92 14:31
عزیزم مرواریدهای جدیدت مبارک باشه