رادمهر جانرادمهر جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

❤ رادمهر ، بهونه زندگی ❤

مرد خونه

1391/11/3 8:11
نویسنده : مامان مهسا
405 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم امروز بابایی و پدرجون اینا رفتن تهران واسه بدرقه عموصابر و خانواده عزیزش که میخوان برن سفر حج.ایشالا قسمت رادمهرکوچولوی ماهم بشه.من و خونه رو سپرد به شما که الان مرد خونه ای.قربون رادمرد شجاعم بشم.مژهخداکنه زود برگردن دلمون واسه بابایی تنگ میشه.قلب.از صبح ساعت چهارو نیم بیدار شدی داری بازی میکنی.یادگرفتی چشماتو که باز میکنی و من رو کنارت میبینی یه لبخند خیلی ناز میزنی و مامانی هم قند تو دلش آب میشه.این روزها خیلی به هم وابسته شدیم رادمهرم.نمیدونم با این اوضاع چه طوری برم سر کارناراحت

دوشب پیش رفتیم خونه پدرجون(پدربابایی).شما خیلی خوابت میومد واونا دوست داشتن باهات بازی کنن.آخرسر مثل فرشته ها همونطور که تو بغل پدرجون بازی میکردی خوابت برد.وای اینقدر دلم برات سوخت.دورت بگردم صبور مامان.من هم از پدرجون گرفتمت و اومدم بذارمت زمین که دستم خورد به گوشه سرت.جیغ کشیدی دیگه داشتم از ناراحتی سکته میکردم.دل شکستهبغلت کردم و بوسیدمت تا یواش یواش آروم شدی ولی هنوز چشمات خمارخواب بود.یواشکی نگاه کردم دیدم یه کم قرمز شده.خیلی خودمو نگه داشتم گریه نکردم ولی تا سوار ماشین شدیم برگردیم خونه توماشین بغضم ترکید و اشک ریختم.بابایی هم دلداریم داد و گفت چیزی نشده که نگران نباش.گریه

خدایا این پسر دردونم رو به تو میسپارم.خودت در همه احوال نگهدارش باش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عموی محیط بان
3 بهمن 91 11:26
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمونه اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظش کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید
مامی امیرحسین
5 بهمن 91 14:48
مادر بدون غصه نمیشه!!!
خاله پریسا
8 بهمن 91 12:40
عیب نداره مامانش این دفعه میبخشمت ولی دیگه تکرار نشه ها


ای خدااااااااااااا.این پسر ما کلی هوادار داره.یکی هم هوای مارو داشته باشه