رادمهر جانرادمهر جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

❤ رادمهر ، بهونه زندگی ❤

آغاز ولایت امام زمان عج

1391/10/30 23:10
نویسنده : مامان مهسا
355 بازدید
اشتراک گذاری

دوران غيبت،دوران غربت امام است.دوران مظلمويت،تنهايي،دل شكستگي و گريه هاي طولاني اوست.دوراني است كه آن حضرت بايد از شهرها فاصله بگيرد ودر مكان هاي پنهان دور از ظالمان زندگي كند.صاحب زمان و مالك زمين است،امّا بايدبه طور ناشناس در ميان مردم رفت و آمد كند.

 

می خواهم به سوی تو بر گردم. یقین دارم بر گذشته های پر از غفلتم گریمانه چشم می پوشی؛ می دانم توبه ام را قبول می کنی و با آغوش باز مرا می پذیری؛ می دانم در همان لحظه ها، روزها و سال های غفلت هم، برایم دعا می کردی. من از تو گریزان بودم؛ اما تو هم چون پدری مهربان، دورادور مرا زیر نظر داشتی... العفو... العفو!
 
شهادت پدر بزرگوارت تسلیت ، ای سایبان دلهای سوخته شیعیان
 
رادمهرم بذار در انتها یه کم دردودل کنم واست.شنبه شب سی دیماه هست.ساعت 23.یه ساعت پیش یه چیزی که تو این 4 ماه و اندی خیلی اذیم میکرد اومد سراغم و بازم چشمام بارونی شد.فرشته کوچکم با اون قلب پاک و صورت معصومت که الان خوابی و دارم از دور میبینمت برای مامانی دعا کن.خیلی ذهنم درگیره عزیزم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)