رادمهر جانرادمهر جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

❤ رادمهر ، بهونه زندگی ❤

من یک معلم هستم

1392/4/18 12:20
نویسنده : مامان مهسا
614 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین ترین هدیه خدا سلام.قلب

بالاخره پس از 7 سال کار و کار و کار و بلاتکلیفی  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

بالاخره روزی که منتظرش بودم رسید.

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

شنبه 15 تیر ساعت 3 در اداره کل سازماندهی داشتیم.بگذریم از اون همه شلوغی و  قطع برقی که مجبورمون کرد در حیاط سازماندهیمون کنن و همه ایستاده بودیم.آخبگذریم از اینکه باید فنی هارو اول سازماندهی میکردن ولی جزو نفرات آخری بودم که ساعت 20 از اداره خارج شدم.بگذریم از اون 5 ساعتی که با استرس سپری شد و سردرد وحشتناک و اوضاع خستگی که حتی موقع رسیدن به منزل نتونستم رادمهرمو ببوسم و بغل کنم و به اصرار باباصادق فقط  خوابیدم.خمیازه

اما برای من که بیصبرانه منتظر این روز بودم تموم اینها قابل تحمل بود.

منطقه ای که افتادم یک ساعت با شهرمون فاصله داره.شیرینی دوروز تعطیلی در هفته دوری مسافت رو جبران میکنه .روز یکشنبه رادمهرو گذاشتیم پیش دایی مجتبی و با همسری رفتیم هنرستان رو دیدم.مجهز و تازه تاسیس بود.کلی هم تحویلمون گرفتن و روزهای تدریسم رو مشخص کردن.

عشق به تدریس تمام وجودمو گرفته.لحظه شماری میکنم واسه اول مهرماه و رفتن به کلاس.قلب

الان هم بابایی رفته تا محل خدمتش مشخص بشه.امیدوارم تو شهر خودمون بیفته و کنار شما باشه و من خیالم راحت شه.افسوس

و بالاخره من هم معلم شدم با ابلاغ هنرآموز و نیز یک حکم تبدیل وضعیت از قراردادی به پیمانی .

 

 

انشالله بتونم به نحو احسن خدمت کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان امیر مهدی (سوده)
18 تیر 92 12:40

مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک باشهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم موفق باشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی انشاالله!


فدای تو گلم.ممنون
سانی مامی شادیسا
18 تیر 92 17:01
مبارکه خانم معلم
انشاله که بابای رادمهر هم همین جا بیفته


مرسی سانی جون.دعامون کنید
افسانه مامان پارمین
18 تیر 92 18:18
تبریک میگم مهسا جون . انشالله موفقیت های بیشتر و بهتر . مهسا جون کجا زندگی میکنی و قراره کجا تدریس کنی ؟؟


ممنون از دعات عزیزم.همدان هستم
خاله پریسا
19 تیر 92 13:11
مبارک باشه مهسا جونم


مرسی پریساجون.دعام کن
مامان رادمهر
19 تیر 92 14:29
سلام ـ خانوم معلم اجازه ....

ما شمارو لینک کردیم خوشحال میشیم شمام مارو لینک کنین




سلام عزیزم.ممنون.شما هم لینک شدین


مامان رادمهر جوجو
19 تیر 92 14:42
تبریک میگم مامان مهسا که شرایط کاریتون وفق مرادتونه من که حداقل می تونم بگم به مدت ده سال تمام تلاشم و کردم وارد آموزش پرورش بشم نشد آخرشم شدیم کارمند شماهم جای ما معلمی کنید میدونم خیلی سخته چون من هشت سالی بصورت حق التدریسی کار کردم در غیرانتفاعی ها ولی برای خانمها بهترین مزیتها رو داره

جدی؟خداروشکر که من تونستم از هفت خان عبور کنم.انشالله شما هم در کارتون موفق باشید
مامان مینا
22 تیر 92 11:57
سلام عزیزم
تبریک مییگم بهت . من 7 سال از قشنگ ترین سال های عمرم رو تو این مدرسه گذروندم. امیدوارم برای توام سال های قشنگی سپری بشه عزیزم ...


ممنون عزیزم.لطف داری.امیدوارم برای من هم لذت بخش باشه
مامان ستیانفس
30 تیر 92 12:49
عزیزم مبارکه
بهتون تبریک میگم
بهترین شغل برای یک خانم معلمیه
معلمی شغل انبیاست
امیدوارم در تمامی مراحل زندگیتون موفق باشید


مرسی گلم.دعام کن.منم برات بهترین هارو آرزو میکنم