رادمهر جانرادمهر جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

❤ رادمهر ، بهونه زندگی ❤

بهشت کوچک ما در اردیبهشت

1392/3/1 1:27
نویسنده : مامان مهسا
289 بازدید
اشتراک گذاری

خدای من چقدر زیباست که در گوشه ای از خونه نشسته باشی و پسرک هشت و نیم ماهه ات با چشمان گرد و کنجکاوش پیدات کنه و چهاردست و پا به دنبالت بیاد و وقتی بهت میرسه با زبون بی زبونیش بهت بفهمونه که مامانی بغلم کن.امشب برای اولین بار این حس ناب رو لمس کردم.

و اما ... 

دیگه رادمهری برای خودش چهاردست و پا میره.همون کدوی قلقله زن خودمون شده.هورا

تا ولش میکنی میره زیر میز و مبلمان.عاشق میز تلویزیونه.مشغول تلفن

 

 دیروز رفتیم فروشگاه.

 

 

 

پسرک شیطون قصه ما از لحظه ورود تا چشمش به چراغ و لامپ های سقف فروشگاه افتاد دیگه سرش پایین نیومد که نیومد و تا آخرش اینجوری بود.فدای اون فضولیات بشم من.

 

 

29 اردیبهشت تولد خاله جون رادمهر گلی بود.برای پریسای عزیزم بهترینهارو آرزو میکنم.خیلی زحمت رادمهرو کشیده.قلب

به اصرار باباجونی ( بابابزرگ رادمهر) از رادمهری در کنار یکی از گل هایی که دست پرورده باباجون بود عکس انداختیم.اما امون از دست شیطنت رادمهری.کم مونده بود گل بیچاره رو از ریشه در بیارهخجالت

مامانی دوربینو نگاه کن و یه جا آروم وایسا .آها حالا شد.مژه

 

 

 

قربون صورت قلقلیت

راستی چندروز پیش بالاخره برای بار دوم رادمهری رو خودمون بردیم حموم.خیلی سخت بود.همش لیز میخورد.ولی خداروشکر مشکلی پیش نیومد و گل درومد از حموم ...ماچ

این هم ملوان ما پس از یک آب تنی حسابی بغل

(با وجود اون همه حوله و لباسهای دورپیچ شده اش نمیدونم سیم شارژ لب تاب رو از کجا گیر آورده بود که بابایی ازش گرفت)نگران

 

 

فدات بشم عسلی کلی خسته شدی خودتو شستی.اوه

بشین یه چیزی بیارم بخوری حالت سر جاش بیاد مامان جون



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ستیا نفس
2 خرداد 92 7:17
سلام
دخترمن 6روز از پسر ناز شما بزرگتره
خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم
با اجازه من شمارو لینک میکنم
منتظرتون هستم
setiyakaviany.niniweblog


سلام عزیزم.خواهش میکنم.من هم شما رو لینک کردم
علامه کوچولو
2 خرداد 92 18:29
از پيامبراكرم (ص) نقل شده است كه فرمودند: «اگر قرار بود براي غير خدا سجده كرد فرمان مي دادم زنان بر شوهرانشان سجده كنند»
روز همسر گرامیتون وعیدتون مبارک


مرسی عزیزم.این عید خجسته بر شما هم مبارک
بابای امیرحسین
3 خرداد 92 0:14
بابای رادمهرخان روزت مبارک!
این عید را به شما و خانواده محترمت تبریک میگم. انشالله زیر سایه آقا امیرالمومنین همیشه موفق باشید.


با سلام.ممنون از لطف شما.بر شما و خانواده محترم هم مبارک
خاله پریسا
3 خرداد 92 21:56
من فدات بشم ملوان کوچک
خاله پریسا
3 خرداد 92 21:57
ای جان دلم هر چی دوست داشتی از فروشگاه برای خودت بر میداشتی


برداشت.گیر داده بود به غرفه ابزار و لوازم یدکی
خاله پریسا
3 خرداد 92 21:59
فرشته کوچولو دستت درد نکنه جیگرم با این هدیه های زیبایی که با مامان مهسا زحمت میکشی واسم میخری گلم
خاله پریسا
3 خرداد 92 22:00
همیشه من و شرمنده میکنید ایشالا بتونم جبران کنم براتون


جبران کردی عزیزم.هدیه بسیار بسیار ناقابل بود