رادمهر جانرادمهر جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

❤ رادمهر ، بهونه زندگی ❤

بابایی رادمهر و همسری بنده روزت مبارک

1391/12/5 8:45
نویسنده : مامان مهسا
358 بازدید
اشتراک گذاری

هو انشاکم من الارض واستعمرکم فیها " هود 61

شما را ز خاک آفرید و بداشت/ بر آبادی این زمین برگماشت

سلام بابایی.روز مهندس رو بهت تبریک میگیم.توفیق روز افزون شما در شغل و تحصیلات وهمچنین سلامتیت رو از خدای منان خواستاریم.

ني ني شكلك

مامان و رادمهرگلی

 

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله پریسا
5 اسفند 91 9:50
برای مهندسین بن بستی وجود ندارد. آنان یا راهی خواهند یافت٬ یا راهی خواهند ساخت…»

۵ اسفندماه٬ « روز مهندس» بر شما مهندس عزیز مبارک باد!



مرسی خاله جون
خاله پریسا
5 اسفند 91 9:53
وقتی خدا مشکلت رو حل میکنه به تواناییش ایمان داری وقتی خدا مشکلت رو حل نمی کنه به تواناییت ایمان داره . . .
کیمیاجون
6 اسفند 91 21:47
سلام عزیزم خدارو شکرمیکنم که فرشته ی کوچولویی مثل تورو به جمع خانوادمون اضافه کردمن هم برای تو ارزومیکنم که اینده ای خوبی داشته باشی و همیشه کنارم باشی کیمیا جون
مامان امیر مهدی (سوده)
18 اسفند 91 20:20
سلام عزیزم واییییییییی این روزهای سخت دو دل بودن برای سرکار رفتن رو من هم داشتم من پرستارم و شیفت در گردش!یعنی صبح عصر و شب!شبکاریها برام در حکم مرگ بود تا وقتی بچه کوچکه نمیفهمه ولی بزرگتر میشه بهانه گیریش شروع میشه با تمام اینها من فقط و فقط به خاطر اینده امیر مهدی رفتم سر کار خدا خودش کمکت میکنه توکل به خدا کن کارتو ول نکن .اگه اشکال نداره شغلتون چیه؟اگه فقط صبحکار باشید که دیگه اصلا مشکلی نیست.موفق باشی عزیزم.


مرسی عزیزم که به وبلاگ رادمهرم سر زدی.خوشحالم که شرایط مامان های دیگه هم مثل منه چون انرژی میگیرم برای کار کردن.من هم فقط به خاطر آینده فرزندم میرم سرکار و دوست ندارم با اومدنم اذیت بشه چون هدفم فقط سلامتی و موفقیت آینده پسرمه.توکل به خدا