رادمهر جانرادمهر جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

❤ رادمهر ، بهونه زندگی ❤

تق تق صدا میاد!!!!!

1392/3/15 0:11
نویسنده : مامان مهسا
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوب و مهربون وبلاگیمون و سلام به گل پسرم.

پس از یک سفر کوتاه دوروزه به خونه عموجون رادمهر امروز ساعت 12 رسیدیم خونمون.البته اونا هم باهامون راهی شدن و اومدن اینجا.رادمهر اولین بارش بود میرفت خونه عموصابر.از لحظه ورود هم فقط چشمش به حسین کوچولو بود و هی دنبالش راه می افتاد اینور و اونور.

هر روز صبح میرفتیم بیرون و کلی برای این دوتا وروجک خرید میکردیم.

از زحمتهای زیاد عمو و زن عمو ممنونیم.انشالله بتونیم جبران کنیم.

رادمهر اولین تاب سواریش رو با تاب پسرعموش تجربه کرد و سریع خوابش برد.من هم یه پتو گذاشتم کنار سرش که اذیت نشه.

 در مسیر بوستان نهج البلاغه زهراجون زحمت کشید و برامون بستنی خرید.واقعا خوشمزه بود.من فکر نمیکردم رادمهر دوست داشته باشه.چون قبلا بهش بستنی می دادم استقبال نمیکرد.ولی یه کوچولو گذاشتم تو دهانش و دیدم کم کم داره همه ی بستنیمو  میخورهزبان

 

 


 رادمهرجون و حسین جون مشغول شیطنت


عصر امروز من و رادمهری رفتیم خونه باباجون اینا.دلشون خیلی برامون تنگ شده بود.مخصوصا واسه رادمهر.تا دو سه ساعت بچم دست به دست میچرخید بغل خاله جون و دایی جون.من موندم بره سربازی چی کار میکنن؟چشمک

مامان جون واسه اقاپسرمون سوپ خوشمزه درست کرده بود.دست گلش درد نکنه من سوپ رو دادم.بعدش اومدم با لیوان آب بدم به رادمهر که یههووووووووووووووووو

دیدم تق تق داره صدا میاد.باخوشحالی داد زدم وای مامان داره صدا میده.گفت چی؟ گفتم دندوناش.اهل خانواده که از صدای من همه چیز رو خبردار شده بودن ریختن رو رادمهری و جای بوس و ماچ بود که رو صورت بچم مونده بود.فدات شم عزیز دلم .فکر نمیکردم اینقدر ذوق زده بشم.

بهونه زندگیمون رویش اولین مروارید قشنگت درآغاز ده ماهگیت مبارک 


انار دونه دونه
رادمهری دارم دردونه قشنگ و مهربونه
انار دونه دونه
سه چهار روزه که رادمهر گرفتار دندونه
انار دونه دونه
توی دهان رادمهر یه گل زده جوونه
گل نگو مرواریده مثله طلای سفیده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

فرزاد
15 خرداد 92 0:18
فرصت استثنایی برای شما و فرزندانتان فروش انواع لوازم موسیقی به قیمت های استثنایی - تدریس انواع سازها - راهنمایی رایگان در خرید انواع ساز های سنتی و کلاسیک - موسیقی کودکان فروش کلیه لوازم جانبی از جمله سیم ،کاور و...... همه در گالری موسیقی شهریار آدرس: مشهد - بلوار وکیل آباد - بین وکیل آباد 48 و 50(حدفاصل لادن و صیاد شیرازی) - گالری موسیقی شهریار تلفن: 05118699983 - 09155222598 - 09355242767 سایت: www.shahriar-gallery.niloblog.com
فائزه مامان مهدیار
15 خرداد 92 2:39
سلام مهساجون
از طرف من به مسابقه دعوت شدی دوست داشتی یه سری بزن


مرسی گلم.حتما
افسانه مامی پارمین
15 خرداد 92 9:54
تبریک میگم عزیزم . ایشالله بچه هامون هرچه زودتر از درد لثه و دندون راحت بشند و دعا کن پارمین بیدندون من هم زودتر مرواریدهاش بیرون بزنه . ماشالله رادمهر جان آقایی شده واسه خودش


مرسی عزیزم.ممنون از محبتت.من شنیدم هرچی دیرتر دندونشون دربیاد بهتره.چون کلسیم بدنشون صرف استخون سازی میشه.ایشالا پارمین گلی هم زود کباب خور میشه
الهام
15 خرداد 92 11:44
سلام تبریک میگم اولین دندان گل پسری رو.امیدوارم دندون این جوجه ماهم زوددربیاد


مرسی گلم.عجله نکن .به زودی درمیاد
خاله پریسا
16 خرداد 92 18:10
جان دلم مبارکت باشه عسل خاله
خاله پریسا
16 خرداد 92 18:11
مهسا جان دو روز نبود عزیزم به ما که دو ماه گذشت از دوریه رادمهر


مطمئن باش رادمهر هم دلش برات تنگ شده بود.منم دلم تنگ شده بود
خاله پریسا
16 خرداد 92 18:12
تازه فهمیدم که چقدر به گل پسری وابسته شدیم
خاله پریسا
16 خرداد 92 18:45
رادمهر عزیزم همیشه لبخند بزن بدون انتظار پاسخی از دنیا بدان روزی دنیا انقدر شرمنده میشود که به جای پاسخ لبخندت با تمام سازهایت میرقصد
فائزه مامان مهدیار
19 خرداد 92 14:23
انشالله همیشه شاد باشین و مسافرت و تفریح و خرید به راه باشه
خدا حسین کوچولو رو هم حفظ کنه
رادمهر جیگری و مامان مهسا رویش اولین مروارید مبارک
فدای تق تق صدا دادنش


قربون محبتت عزیزم.مرسی که به ما سر میزنی و به یادمون هستی
مامان ستیانفس
19 خرداد 92 15:28
عزیزم روییدن اولین مروارید کوچولوت مبارکه رادمهر جونم
چه ناز لالا کردی خاله جون


ممنون خاله مهربون.