رادمهر جانرادمهر جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

❤ رادمهر ، بهونه زندگی ❤

اولین گامها برای غذاخوردن رادمهر

1391/11/7 22:46
نویسنده : مامان مهسا
467 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح بابایی رفت سرکار و من هم (مثل کدبانوهای زمان قدیم)چشمک با همون آرد برنجی که خودم سفارشی برای گل پسری درست کرده بودم با کمی آب و دو سه تا بادوم وشکر ، فرنی خوشمزه درست کردم و موقع خوردن شازده پسر کمی شیر اضافه کردم.خداروشکر خیلی مورد استقبال واقع شد و ارباب خوشش اومد و بازم میخواست.مژهولی ترسیدم شکمش درد بگیره.بابایی هم مسئولیت خطیر صندلی شدن برای ارباب رو به عهده داشتن.چشمکواین بود اولین فرنی خوران رادمهر ما.

ناگفته نماند رادمهرخان از دوهفته قبل طعم چندنوع غذا رو در حد یکی دوقاشق چشیده بود.

نوش جانت نبض زندگی من و بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هستی
7 بهمن 91 21:17
سلام
اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی
http://termination.blogfa.com/
و همینطور یک جمع دوستانه کوچیک در این وبلاگ کار خوب داریم که آدرسش را این زیر می دم خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید
http://kare-khoob.blogfa.com/



به امید شفای همه کودکان بیمار

پریسا
8 بهمن 91 12:32
رادمهر عزیزم نوش جونت خاله جون بشه گوشت بچسبه به لوپات جیگرم


مرسی خاله جون