رادمهر جانرادمهر جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

❤ رادمهر ، بهونه زندگی ❤

ششمین سالگرد یکی شدن

1392/5/3 12:53
نویسنده : مامان مهسا
800 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر مرد زندگیم، صادقم و سلام بر مرد کوچک مامان رادمهرم

سوم مرداد ماه ششمین سالگرد یکی شدنمونه.سوم مرداد ٨٦ من و صادق عهد بستیم تا در غم و شادی ، تلخی و شیرینی و سختیها و خوشی های زندگیمون شریک باشیم.با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاک می گذارم و خدارو هزاران بار شاکرم که بهترین مرد دنیارو روزی ام کرد.هیچ عبارتی نمیتونه آنچه را که در ذهن و قلبِ مملو از عشق همسرم هست به روی کاغذ بیاره.فقط میتونم بگم خیلی دوستش دارم.

در کنار این همه خوشبختی یکسال هست که وجود فرشته کوچولوی نازمون رادمهر حلاوت این عشق رو صدچندان کرده.

 

آرزو می کنم در لحظه لحظه زندگی مشترک
در کنار فرزند دلبندمان ، پیوندمان روز به روز مستحکم تر و خوشبختیمان ثانیه به ثانیه افزونتر گردد.
سالگرد ازدواجمون مبارک

همسرم، پسرم عاشقتونم

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله پریسا
3 مرداد 92 12:34
مبارکه مبارکه


مرسی عزیزم
خاله پریسا
3 مرداد 92 12:34
خاله پریسا
3 مرداد 92 13:29
الهی من فدای اون تک تک انگشتای بلوریت بشم زندگیم


خدا نکنه عزیزم
خاله پریسا
3 مرداد 92 13:32
اخه من میخوام گاز بگیرم اون پاهای تپلت رو
خاله پریسا
3 مرداد 92 13:36
سالروز عهد و پيمان جاويدانیتان مبارک . . .
پریسا * مهدی
3 مرداد 92 13:38
در خالصانه ترین گوشه قلبم آنجا که خبری از تاریکی نیست یاد شما میدرخشد
سالروز پیوندتان را تبریک میگویم …




خاله پریسا کلی شرمنده کردی این همه پست گذاشتی.ممنونم ازتون
خاله پریسا
3 مرداد 92 13:40
با هفتا آسمون پرازگل یاس و میخک
با صد تا دریا پرازعشق و اشتیاق و پولک
یه قلب عاشق با یه احساس بی قرار و کوچک
فقط میخواد بهت بگه
سالگرد ازدواجتون مبارک …



مرسی پریسا جونم.
ک مثل کیمیا خاله
6 مرداد 92 12:23
خواهر عزیزم سالگرد یکی شدنتونو بهت تبریک میگم اینم دوتاماچ از طرف من به تو


مرسی کیمیای قشنگم.انشالله عروسی تو
مامان رادمهر جوجو
6 مرداد 92 13:39
عزیزم مبارک
ان شاء الله سالیان سال سایه پرمهرتون بالای سر رادمهر کوچولو باشه و از بودن با شما لذت ببره


خیلی لطف داری عزیزم.
♥ نیم وجبی ♥
6 مرداد 92 17:15
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه دوستم
دعا میکنم جمع 3نفرتون همیشه برقرار و خوشبخت باشه
دوست جون من با چند تا پست جدید آپم و منتظرتون

مرسی گلم.چشم حتما میام.برای شما هم همینطور باشه عزیز
مامان کیاراد
10 مرداد 92 8:50
مهسا جون سالگرد ازدواجتون مبارک......
امیدوارم سالیان سال کنار هم خوش باشید.....
شادیهاتون روزافزون و عشقتان جاودانه



خیلی بامحبتی عزیزم.برای شما هم همینطور باشه.
مامان رادمهر
11 مرداد 92 13:33
مبارکه ...
ایشالله عشقتون ابدی باشه


ممنون از حضورت عزیزم.لطف داری
مامان ستیانفس
13 مرداد 92 14:33
سالگرد ازدواجتون مبارک
خیلی عکس باحالیهمامانی رادمهر جون رو از طرف من یه ماچ آب دار بکن


ممنون از حضورت گلم.لطف داری