رادمهر جانرادمهر جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

❤ رادمهر ، بهونه زندگی ❤

جوجه ی ناز نه ماهه

1392/3/10 10:41
نویسنده : مامان مهسا
322 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهر 9 ماهه ما :

این روزها به راحتی با دست و پاهای کوچولوش خونه رو وجب میکنه و اینقدر ناز چهاردست و پا میره که دلمون براش ضعف میره.

به راحتی شیشه شیرش رو میذاره تو دهانش و خودش درمیاره.لبخند

با دیدن مامان و باباش و کسانی که دوستشون داره و چهرشون آشناست کلی ذوق میکنه.

با چشمان تیزبین و کنجکاوش کوچکترین چیزهارو وارسی میکنه و هیچی از نگاهش دور نمیمونه.

خودش میشینه و دوباره حرکت از نو، و شروع چهاردست و پا رفتن و بالعکس.

من و باباشو میشناسه و خیلی دوست داره بغلش کنیم و باهاش بازی کنیم.خودش به علامت بغل دستاشو میاره بالا.

اصلا دوست نداره چیزی رو از روی زمین برداره و توی دهانش بذاره به جز شیشه اش.مشغول تلفن

عاشق آبتنی و حمومه.ماچ

واژه های مختلفی رو با زبان شیرینش ادا میکنه از جمله : گیییییییییییی - ماما -مامی-دَدَ-بوووووَهمژه

لپاشو باد میکنه و لباشو میبنده و کلی شیرینکاری درمیاره و تا حسابی خسته نشه کوتاه بیا نیست.

عاشق غذا و سرلاک و فرنیه و هر یک روز در میون صبحانه ها فرنی یاحریره بادوم و روز بعد سرلاک میخوره .زرده تخم مرغ رو دوست نداره.عالیجناب هر روز ناهار سوپ های جورواجور میل میکنن.قلب

خوابوندنش سخت شده و زیر بار حرف زور نمیره.تو این ماه یک بار با بابایی و یک بار با من دعوا کرد .(خوشم میاد از حالا حقشو میگیره).نیشخند

پسرم داره وارد ده ماهگی میشه. نازدونه مامان ده ماهگیت مبارک.

 

این هم یک عکس بهاری از بابابزرگ و نوه جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

♥ نیم وجبی ♥
10 خرداد 92 12:47
فدای تو خوشگلم چه کارهای بامزه ای یاد گرفته این فسقلی

10 ماهگیتم مبارک باشه عسلم




مرسی عزیزم.قربونت.قابل نداره




مامان مینا
10 خرداد 92 19:50
نه ماهگیت مبارک پسرک شیطون... خیلی خیلی دوست دارم ببینمت از نزدیک وروجک... ماانت که تو مدرسه خیلی ازت تعریف میکنه. اصلا بیشتر حرفای من و مامانت درباره ی تو و ریحانه ست..
و من و مهسا جون چقدر ذوق داریم موقع تعریف کردن از شما


خیلی خوش اومدی به وبلاگمون خاله جون.ریحانه قشنگ و شیطون رو ببوس.من هم دوست دارم ریحانه جون رو زود زود ببینم.
الهام
10 خرداد 92 23:09
سلام تبریک میگم 10ماهگی جوجورو.خوشحال میشم به وب ماهم سربزنید




ممنون.چشم حتما میایم


سمیه
11 خرداد 92 10:02
عزیزم ده ماهگی پسملمون مبارک خدا بابابزرگ مهربونش و براش حفظ کنه .


ممنون.خیلی لطف داری گلم.برای کوشولوی شما هم همینطور باشه
خاله پریسا
11 خرداد 92 10:24
چی بگم جز اینکه بگم خدایا شکرت با این قندعسلی که بهمون دادی
خاله پریسا
11 خرداد 92 10:26
همه ی روزای تکراری در کنار رادمهرمون زیباتر وجذاب تر شده فدات بشم که لحضه شماری میکنم برای دیدنت جان جانان


ما هم همینطور خاله پریسا.دلمون تنگ شده
مامی امیرحسین
14 خرداد 92 14:13
من زرده تخم مرغو با خرما میدم خوشش میاد. گاهی ام تو سوپش میریزم.


مرسی از راهنماییت عزیزم