رادمهر جانرادمهر جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

❤ رادمهر ، بهونه زندگی ❤

نظرات (6)

خاله پریسا
9 خرداد 92 9:34
جیگرتو قبولت باشه خاله جون مارو هم با اون قلب بزرگ ودست های کوچولوت دعا کن
مامان حسنا
9 خرداد 92 11:55
خداااااااااااااااااااااا قبول باشه رادمهر کوچولو
مامان ستیا نفس
10 خرداد 92 17:43
ای شیطون

قربونت برم داری عبادت میکنی رادمهر جونم




بله خاله جون.برای شما و ستیاکوشولو هم یه عالمه دعا کدم


مامان مهراد
11 خرداد 92 0:15
ای جان قبول باشه عشقم. مهراد هم جدیدا وقتی دارم نماز می خونم فکر می کنه دارم براش بازی می کنم و می پره رو کولم


مرسی خاله مهربونم.ای جونم.واقعا خوردنی میشن تو این سن
افسانه مامی پارمین
15 خرداد 92 9:55
کلی بوس واسه این گل پسر


قربونت.لطف داری عزیزم
فائزه مامان مهدیار
19 خرداد 92 14:28
خدا باباجونی هامون رو نگه داره-آمین- که وجودشون و عبادتشون رحمته واینطوری در حال عبادت هم پسرامون رو میگیرن زیر بال و پرشون وخوش به حال گل هامون که همچین باباجون هایی دارن
دلم واسه نماز خوندن ها و وجود مهربون بابابزرگم تنگ شد روحش شاد


گل گفتی فائزه جون.منم دلم برای پدربزرگم تنگ شده.انشالله بابابزرگهای بچه هامون همیشه تندرست باشن