رادمهر جانرادمهر جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

❤ رادمهر ، بهونه زندگی ❤

فقط ده روز مونده

1391/6/5 20:18
نویسنده : مامان مهسا
296 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگترین هدیه خدا سلام.خوبی گلم؟ببخشید این مدت اینترنت نداشتم بیام و برات بنویسم.قلب

امروز که دارم برات مینویسم ده روز مونده به دیدار روی ماه شما گل پسر.مشتاقانه من و بابایی و خانواده هامون منتظر دیدارتیم.مامان دیگه شبها خواب نداره.همش به تو فکر میکنم.برام سخت شده کارهای عادی و روزمره رو انجام بدم.باید یه نفر کمکم کنه.فقط میدونم شما خیلی ناز و قندعسلی عزیزم.الان خونه باباجعفر هستیم.خاله پریسا و عمو مهدی دیروز از سفر اومدن و برای شما سوغاتی های نازی خریدن.دستشون درد نکنه.خیلی دوست داریم مامان جون.دیگه داریم بساط ورود شما شازده پسر رو از جون و دل اماده میکنیم.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سودابه
5 شهریور 91 23:56
سلام کو چولوی نادیده .دست مامانت رو بگیر بیاین مهمونی وب محمد متین ماهمه رو دعوت کردیم به یک داستان.قبلااز بازدیدتون تشکر میکنم .راستی با نظرات خوبتون راهنمای من باشید برای نوشتن داستانهای بعدی.سپاس