رادمهر جانرادمهر جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

❤ رادمهر ، بهونه زندگی ❤

رادمهر شکمو

1392/4/30 0:31
نویسنده : مامان مهسا
829 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهر ما تو مسابقه نینی شکمو (جشنواره تابستانی نینی وبلاگ ) شرکت کرده.قلب

من و بابای رادمهر هم کلی واسش تبلیغ کردیم.من همش منتظر بودم از یه سوژه بامزه واسه غذاخوردن پسرکمون عکس بگیرم که دیدم زیبایی عکس مهم نیست تعداد آرا مهمه.پس خیلی وسواس به خرج ندادم.سوال

عزیز دلم امیدوارم با لطف دوستانمون جزء برگزیدگان باشیماچ


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله پریسا
1 مرداد 92 18:57
ای شکر پاره فدات بشم من
خاله پریسا
1 مرداد 92 19:00
مهسا جون یه سری برو تو مشاهده ارا من فکر کنم رادمهر اصلا عکسش نیست کدش رو میزنی ارور میده


پریساجون اون آرای کسانیه که تا 28 تیر شرکت کردن.رادمهر دیرتر ثبت نام شده.بعدا معلوم میشه تعداد رایش چقدره
خاله پریسا
3 مرداد 92 12:36
مامان مهربون
3 مرداد 92 22:40
عزیزم چقدر نازی.من که بهت رای میدم هزارتا
بابای امیرحسین
4 مرداد 92 5:11
داشتن یه پسر شکمو از نعمات بزرگ خداونده. اینو من تاز وقتی پدر شدم فهمیدم...
باید امیرحسین را بیارم با رادمهر اشناش کنم. میگن هیچی بهتر از یه دوست خوب نمیتونه ادمو عوض کنه!!


بله.رادمهر هم خوشحال میشه یه دوست گل مثل امیرحسین داشته باشه.کمال همنشین که میگن همینو میگن.هیچی بیشتر از سلامتی و غذاخوردن بچه ها پدرومادر رو شاد نمیکنه.
هدی و حسنا (زیباترین آغاز)
7 مرداد 92 17:08
سلاااااااااام رادمهر عزیز امیدوارم تو مسابقه بیشترین رای رو بیاری ما ک بهت رای دادیم امید وارم همیشه و همیشه شاد و سلامت باشی




مرسی از خاله جونی ها هدی و حسنای عزیزم.لطف کردید


بابای ملیسا
8 مرداد 92 16:02
با سلام . ضمن قبولی طاعات و عباداتتون در این شبهای پر خیر و برکت و همچنین تبریک به دلیل وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر با تشریف فرماییتون به کلبه کوچک و مجازی ملیسا با نوشتن یک یادگاری دنیای زیبای ملیسا رو قشنگتر از قبل کنید. منتر حضور سبز شما هستیم


سلام.طاعات شما هم قبول.چشم حتما میام به وبلاگ گل دخترتون