رادمهر جانرادمهر جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

❤ رادمهر ، بهونه زندگی ❤

ماهی کوچولوی مامان

1392/2/21 8:30
نویسنده : مامان مهسا
373 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها پسرک نازم برای خودش آقایی شده و حسابی برای مامانش دلبری میکنه.یادگرفته تا میادبغلم سرش رو روی شونه هام میذاره و خستگی از شونه هام پرمیکشه.فداش بشم.بغل

به هیچکس جز مامانش دست نمیده.تا میگم رادمهر دست بده دستای کوچولو و تپلیشو میاره جلو.قربون دستای مردونت برم نفس.مژه

یادگرفته تا میگم ماهی کوچولو اگه خونه خودمون باشیم سرشو زود میچرخونه به طرف تنگ کوچک ماهی روی میز پذیرایی و اگر خونه باباجون اینا باشیم نگاهش رو میدوزه به آکواریوم ماهی ها.به یمن وجود رادمهری امسال ماهی قرمز سفره هفت سینمون هنوز هم در تنگ کوچکش شیطنت میکند.قلب

 

پسرکم داره عشق میکنه با اون همه ماهی.فدای اون همه ذوق کردنت بشم عسل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله پریسا
21 اردیبهشت 92 10:16
من که هلاکتم به خدا دیگه چی بگم اخه خوردنی
خاله پریسا
21 اردیبهشت 92 10:17
علامه کوچولو
21 اردیبهشت 92 20:57
سلااااااااااام
امام محمد باقر علیه السلام فرمودند :اگر مومنی را دوست دارید آمدن رجب را به او مژده دهید
عیدتان مبارک


ماه رجب بر شما هم مبارک دوست عزیزم
مامان مهراد
22 اردیبهشت 92 0:00
ای جانم عزیزم خودت هم ماهی کوچولو هستی حالا رفتی به ماهی ها سلام میکنی ماهی




مرسی خاله جون.

فکر کنم میخواد بره اون تو پیش دوستاش.




فائزه مامان مهدیار
22 اردیبهشت 92 0:17
خداحفظ کنه این ماهی کوچولوی دوست داشتنی رو


مرسی فائزه جون
صوفی مامان رادمهر
22 اردیبهشت 92 11:21
تو رو که می بینم و وبت رو که می خونم همه اش یاد رادی رادان خودم می افتم ... رادی رادان خاله دوستت دارم مثل رادی رادان خودم... زنده باشی گل پسر


مرسی عزیزم.خیلی ممنون که اینقدر با محبتی.دعا میکنم رادی رادان شما هم همیشه شاد و سالم باشه.[بوس]
مامی امیرحسین
22 اردیبهشت 92 15:55
یعنی من کشته مرده ذوق کردنشونم......!!!!!!!


من هم همینطور.انگار دنیارو به من دادن.
خاله پریسا
23 اردیبهشت 92 16:03
خاله فدات بشه ناز نازی