رادمهر جانرادمهر جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

❤ رادمهر ، بهونه زندگی ❤

تاریخ تولد شازده پسر

1391/6/9 17:22
نویسنده : مامان مهسا
438 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه زندگی من و بابایی.مامان جون سه شنبه رفتم دکتر و قرار شد تولد شماروز یکشنبه  ١٢ شهریور باشه گلم.من و بابایی کلی ذوق کردیم.از اون روز همش داریم خرید میکنیم و خونه رو مرتب میکنیمniniweblog.comniniweblog.comتا شازده پسر وقتی میاد پیشمون هیچ کم و کسری نباشه و همش پیشش باشیم.عزیزمامان واسه تکون خوردنات و لگد زدنات ، واسه درد کشیدنم و تنبل شدنم ، واسه دستور دادنم به این و اون و واسه پنگوئنی راه رفتنم دلم تنگ میشه.خیلی دوست دارم.با اون قلب کوچولو و پاک واسه مامان دعا کن رادمهر عزیزم.عاشقانه منتظر حضورتیم

niniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان میترا
9 شهریور 91 17:24
امیدوارم راحت و سلامت بیاد