رادمهر جانرادمهر جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

❤ رادمهر ، بهونه زندگی ❤

دسته گل آب دادن مامان

1391/4/26 20:24
نویسنده : مامان مهسا
647 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم.سلام همه امیدم.سلام پسر گلم..............ماچ

خوبی؟تو دل مامان خوش می گذره؟ رادمهر قشنگم روز شنبه ٢٤ ام تیر داشتم وبلاگتو ویرایش می کردم که تاریخ همه مطالب گذشته اجبارا یکی شد.دورت بگردم که اینقدر مامان با وبلاگت ور میره.فردا وقت دکتر دارم عزیزم.الان هم پدرجون زنگ زد و واسه فردا ناهار دعوتمون کرد.منتظرم حقوقم رو بریزن برم برات کلی وسایل تزیین سیسمونی بخلم.قلب

حالا تو مطلب بعدی اولین های زندگی جنینی گل پسرم رو می ذارم تا همیشه برات خاطره باشه عزیزم.خیلی دوست دارم.بووووووووووووووووووووسماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای ملیسا
26 تیر 91 23:25
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ بود . وبلاگ ملیسا خانم با بیش از ده عکس جدیدش به روز شد . ممنون میشم به وبلاگ دختر گلم سری بزنید و با گذاشتن یک نظر شب های قشنگ دخترم ملیسا رو پر ستاره تر کنید . منتظر شما هستیم.

سلام.چشم حتمامیایم سر می زنیم بهتون.لطف داری عزیزم
زهراسادات مامان زکریا
11 مرداد 91 11:29
الهی
من هم کارمند هستم
و مجبور شدم بعد از تموم شدن شش ماه مرخصی ام برگردم اداره ولی زکریا خیلی اذیت میشد و مجبور شدم دوباره 5ماه دیگه مرخصی بگیرم
00000 با اجازه لینکتون کردم00000


سلام عزیزم.من هم از حالا نگران تموم شدن مرخصی و وابسته شدن به کوچولوم هستم.ایشالا منم بتونم راحت مرخصی بگیرم.من هم با اجازه لینکتون کردم