رادمهر جانرادمهر جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

❤ رادمهر ، بهونه زندگی ❤

شمارش معکوس

1391/5/1 23:51
نویسنده : مامان مهسا
365 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رادمهر قشنگم.خوبی عزیزم؟الان شما ٣٣ هفته و ٦ روزته.دیگه یواش یواش روزای بی تو بودن داره تموم می شه و لحظه دیدارمون نزدیک

نایت اسکین

 

امروز دوم ماه مبارک رمضونه و اول تیرماه.از صبح نشستم دارم وسایل سیسمونیتو مرتب و تزیین می کنمنایت اسکین تا واسه اومدنت آماده باشه مامان جون.نایت اسکینساک بیمارستانتو آماده کردم.

 دوروز دیگه یعنی ٣ مرداد پنجمین سالگرد ازدواج من و باباجونه. نایت اسکیننایت اسکینتصمیم گرفتیم امسال به جای هدیه واسه هم دیگه واسه شما گل پسر یه یادگاری خوب بخریم.خیلی دوست داریم مامان جون.دیروز بابایی می گفت نمی دونم چرا اینقد به این نی نی کوچولو وابسته ام و هنوز نیومده اینقدر دوستش دارم.امروز هم صورتشو گذاشته بود کنار دلم و می گفت از بابایی به پسر بابایی و باهات حرف میزد.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله جون
1 مرداد 91 23:52
سلام سالگرد ازدواجتون مبارک


سلام عزیزم.ممنون.خیلی لطف کردی.
آرام
6 مرداد 91 11:29
سلام مامان رادمهر عزیز، سالگرد ازدواجتون مبارک، دیگه رادمهر جون کم کم داره میاد، نهایت لذت رو از این احساس قشنگت تو این روزها ببر تا رادمهر کوچولوی خوشگل بیاد تو بغلت عزیزم
زهراسادات مامان زکریا
11 مرداد 91 11:26
دوست عزیز سلام
قدر لحظات زیبا و ناب بارداری رو بدون
هرچند تولد فرزند خیلی زیباست ولی لحظات بارداری قداستی داره که تجربه اش بی نظیره
از خدای مهربون برای خودت و کوچولوت آرزوی سلامتی دارم



سلام مامان عزیز زکریا.ممنون.خیلی لطف داری.ان شا ا.. با دعای خیر شما این ماه آخر هم به سلامتی تموم شه.