رادمهر جانرادمهر جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

❤ رادمهر ، بهونه زندگی ❤

دیگه کم مونده ببینمت عزیزم

1391/4/24 23:29
نویسنده : مامان مهسا
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم.عشق مامان.خوبی؟ تپلی شدی یا نه؟می دونم که یه پهلوون شدی آخه مامان دیگه شبا راحت نمی تونه بخوابه و تا صبح بیشتر از هفت یا هشت بار بیدار می شه.فقط می تونم به پهلو بخوابم.وقتی هم می خوابم عضله پام می گیره و کمردرد اذیتم می کنه.ولی همین که تورو داریم برامون کافیه.بی خیال سلامت جسمی من.مسافر کوچولوی مامان چند روزه تکونات کم شده.استرس گرفتم مامان جون.این روزا تموم فکرم اینه که برای میزبانی از تو فرشته کوچولو کم و کسری نذاریم.همش دوست دارم برم بیرون و برات خرید کنم.ولی دوست ندارم به بابایی فشار بیاد و اذیتش کنم.آخه بابایی داره واسه اومدن شما برنامه ریزی می کنه و کلی به فکرته.تموم هم و غمش سالم دنیا اومدن شما و زایمان راحت منه.

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

امروز باباجعفر اینا رفتن ارومیه پیش عمواینا.دلم خیلی براشون تنگ شده.سه شنبه ٢٧ تیر وقت دکتر دارم.تصمیم گرفتم صدای قلبت رو ضبط کنم تا بابایی هم گوش کنه عزیز دلم.خیلی دوست داشتم سونوی سه بعدی بگیرم ولی دوستان و آشنایان منصرفم کردن و گفتن واسه شما ضررداره.من هم که میمیرم اگه به شما چیزی بشه پسمل مامان.ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)